TERVETULOA MAIKIN DISCOKIDS JATKO TANSSITUNNILLE!

Maikki on rakentanut sinulle live-tanssitunnin ja tanssiharjoituksia verkkoon, joten pääset treenaamaan vaikka päivittäin ”tauonkin” aikana. 

Huomioi harjoitellessa:

  • Normaalisti tanssitunnilla asioita harjoitellaan ja niitä toistetaan. Parhaan oppimistuloksen takaamiseksi, teethän yhtä harjoitetta useamman kerran! Varsinkin tekniikkaharjoitteita kannattaa treenata antaumuksella.
  • Koska kotona ei mahdu menemään salinpoikki, on tällä tunnilla normaalia enemmän keskilattialla tehtyä tekniikkaa. Salin poikki tehtäviä harjoitteita voit tanssia myös ulkona! 
  • Sarjaa harjoitellessa aloita kasi kerrallaan. Kelaa tarvittaessa ja toista riittävän monta kertaa. Yhdellä treenikerralla ei tarvitse napata koko pätkää, siitä riittää pureskeltavaa useampaankin treeniin.
  • Huomaathan, että videoita voi hidastaa sekä nopeuttaa – tämä helpottaa harjoittelua
  • Ettehän yhtään epäröi ottaa yhteyttä omaan opettajaasi, olemme täällä sinua varten! Opettajiin saa yhteyden sähköpostilla tai FB/IG viestillä
  • Jos kuvaat itseäsi treenaamassa ja jaat sen someen, taggaathan @tanssintahti ja hashtag #tanssintahtitanssittaa , jaamme mielellään videoita meidän jengistä treenaamassa!
  • Heittäyty, nauti ja heitä aivot narikkaan hetkeksi. Tämä tunti on tehty just SINUA varten!

Tällä tunnilla käytetään seuraavia kappaleita

Lämppä 1: Sia, Adam Walker – Move your body (Adam Walker remix)
Lämppä 2: Garmiani, Sanjin – Jump and sweat  (radio edit)
Lihaskunto + veny: Turbotronit – Supersonic, Turbotronic – Booty shake
Tekniikka: Personal Trainer Mike – Music (122bpm) Cardio
Sarja: Workout Music – Don’t stop the music (Jogging workout 124bpm)

Kurkkaa TanssinTahdin Spotifyhin. Siellä on opettajien tunneilla käyttämiä tanssibiisejä lajeittain.

ETHÄN LEVITÄ TÄTÄ LINKKIÄ KENELLEKÄÄN ULKOPUOLISELLE!  

Pin It on Pinterest