TERVETULOA ELISAN FORTNITE JAMEIHIN!

Elisa on rakentanut ja kuvannut teille korvaavat tuntikokonaisuudet korvaamaan menetettyjä tanssitunteja, joten saat treenata vaikka päivittäin ”tauonkin” aikana. 

Huomioi harjoitellessa:

  • Normaalisti tanssitunnilla asioita harjoitellaan ja niitä toistetaan. Parhaan oppimistuloksen takaamiseksi, teethän yhtä harjoitetta useamman kerran! Varsinkin tekniikkaharjoitteita kannattaa treenata antaumuksella.
  • Koska kotona ei mahdu menemään salinpoikki, on tällä tunnilla normaalia enemmän keskilattialla tehtyä tekniikkaa. Salin poikki tehtäviä harjoitteita voit tanssia myös ulkona! 
  • Sarjaa harjoitellessa aloita kasi kerrallaan. Kelaa tarvittaessa ja toista riittävän monta kertaa. Yhdellä treenikerralla ei tarvitse napata koko pätkää, siitä riittää pureskeltavaa useampaankin treeniin.
  • Huomaathan, että videoita voi hidastaa sekä nopeuttaa – tämä helpottaa harjoittelua
  • Ettehän yhtään epäröi ottaa yhteyttä omaan opettajaasi, olemme täällä sinua varten! Opettajiin saa yhteyden sähköpostilla tai FB/IG viestillä
  • Jos kuvaat itseäsi treenaamassa ja jaat sen someen, taggaathan @tanssintahti ja hashtag #tanssintahtitanssittaa , jaamme mielellään videoita meidän jengistä treenaamassa!
  • Heittäyty, nauti ja heitä aivot narikkaan hetkeksi. Tämä tunti on tehty just SINUA varten!

    Tällä tunnilla käytetään seuraavia kappaleita:

    Lämppä: My name is – Eminem

    Sarja: Jippikayjei – Cheek

    Kurkkaa TanssinTahdin Spotifyhin. Siellä on opettajien tunneilla käyttämiä tanssibiisejä lajeittain.

    ETHÄN LEVITÄ TÄTÄ LINKKIÄ KENELLEKÄÄN ULKOPUOLISELLE!  

    Tekniikka 2 ohje

    Happy feetin harjoittelua

    Tekniikka2 Musiikkiin

    Happy feetin harjoittelua

    Koordinaatio

    Bounceharjoitus yhdistettynä käsien käyttöön ja tanssikuvio lopuksi.

     

    Bees knees

    Opetellaan Bees Knees eli ”mehiläisen polvet” -niminen liike.

     

    Pin It on Pinterest